۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۹:۳۴

کانوپولو قهرمانی جهان - چین؛

شکست نمایندگان کانوپولوی ایران برابر فرانسه و هلند

شکست نمایندگان کانوپولوی ایران برابر فرانسه و هلند

تیم های کانوپولوی مردان و زنان ایران رقابت های قهرمانی جهان را با قبول شکست برابر تیم های هلند و فرانسه قهرمانان قاره اروپا و جهان آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کانوپولوی قهرمانی جهان از امروز با حضور دو تیم زنان و مردان ایران در هلند آغاز شد. تیم ملوان نداجا در بخش مردان و تیم اصفهان خروشان در بخش زنان نمایندگان ایران در این رقابت ها هستند.

تیم ملوان نداجا که در بخش مردان و در گروه F با تیم‌های فرانسه، پرتغال و سنگاپور هم گروه است، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم پر قدرت فرانسه قهرمان اروپا رفت و در پایان با نتیجه ٧ بر یک از این تیم شکست خورد. این تیم ظهر امروز چهارشنبه در دومین مسابقه خود در مرحله گروهی و مقدماتی به مصاف تیم سنگاپور خواهد رفت.

تیم اصفهان خروشان به عنوان نماینده کانوپولوی زنان ایران هم در دور مقدماتی در گروه B با تیم‌های فرانسه، هلند و چین تایپه هم گروه است. این تیم هم در اولین روز مسابقات ابتدا به مصاف تیم هلند قهرمان جهان و اروپا رفت و با نتیجه ۹ بر ۶ متحمل شکست شد. این تیم در دومین مسابقه خود مقابل تیم فرانسه هم با نتیجه ۶ بر یک متوقف شد.

تیم ملوان نداجا با ترکیب امیرحسین زمانی، امیرمحمد فتاح‌پور، محمدصالح سلطانی، محمدعلی ملایی، رضا بیگی، رامین غیاثوند، شایگان خیرالهی و محمدرضا جمشیدیان و با هدایت مهرگان خیرالهی سرمربی، انوش عباسی مربی و سهراب صادق سرپرست در این مسابقات شرکت کرده است.

تیم اصفهان خروشان هم با ترکیب ملیکا برون، ستایش پیرنجم‌الدین، مهدیه شبانی، شیوا لکزایی، آتوسا اسلامی، آناهیتا مهترپور، فاطمه جلیلیان و الهه پورعبدیان به عنوان ورزشکار مربی، نیما حجتی مدیر فنی و سیدایمان شفیع‌اف سرپرست در این رقابت‌ها حاضر شده است.

مسابقات کانوپولوی قهرمانی جهان از ۲۴ تا ۲۹ مهرماه در شهر دکیوینگ چین پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6258594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha